6 veckor!

Ja, igår var det 6 veckor sedan jag började med flytkost, och 3 veckor sedan operation.
Vågen visar -12,5kg så det går neråt - sakta men säkert. Fördelen med att det inte går så snabbt är ju att huden hinner med.. svårt att få i mig allt vatten jag ska. Men jag försöker!
Börjat promenera lite och det är skööönt.
Börjar märkas litegrann iaf, att det försvunnit lite av mig.. vinterjackan kan jag numer stänga - med råge  ;-)  Täckvästen som jag inte fått igen de senaste åren, kan jag helt plötsligt stänga. Sen går det lättare med det mesta över huvud taget - SKÖNT! En liten bit på väg  ;-)

Kommentarer
Postat av: Mari Englsperger

Det är sååå skoj att det händer så mycket!!

Om det går sakta neråt så kanske psyket hinner med också, icke att förglömma!



KRAM!

2011-03-04 @ 21:24:07
URL: http://blogg.tjockisbruden.se/
Postat av: Åsa

För mig känns det som att det står i det närmaste stilla! :-D Fast, visst är det bra att det inte rasar så fort. Lite lagom vore bäst ;-)

Kram!

2011-03-05 @ 19:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0