10 dagar kvar..

Snart nere på ensiffrigt!
Det går trögt men fortfarande framåt.. -5,1 idag. Nåt hekto per dag, men det räcker inte tycker jag! Måste försöka hinna med lite motion till veckan tror jag  :)  Promenader och 'Just Dance' på Wii kanske gör susen  ;-)

Mätte mig idag iaf..endera har jag räknta fel eller oxå har jag lagt på mig 2 cm runt midjan  ;-)  På höfterna har det försvunnit 3-4cm än, och jag tycker mig faktiskt känna att byxorna sitter lösare till exempel.. Long way to go, men det är i allafall en start!

Funderar mycket på hur det kommer bli EFTER operationen.. Mat rullar mycket i huvudet nu när jag inte får äta nåt  :)  NÄR kommer jag kunna äta "normalt"?, VAD kommer jag kunna äta / aldrig mer kunna äta?
Sen funderar jag också på hur det kommer bli när/om jag gått ner massa kilon? Hur kommer jag se ut? Jag har alltid, alltid varit överviktig. Hur ser jag ut som "normal"? Kommer psyket hänga med eller kommer jag fortfarande känna mig/se mig själv som tjock? Det kanske inte ens kommer fungera!? Överflödigt skinn?

MÅnga frågor men jag är odelat positiv och förväntansfull!! Det kommer bli så bra så  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0