Eftermiddag

Dan har gått ganska fort ändå. Måendet har gått lite upp och ner..pigg i morse, hade en dipp mitt på dagen när jag hade ganska ont, fick en citodon och det blev lite bättre..haft huvudvärk som inte riktigt vill släppa. Är inte riktigt överens med kudden, är så klent med stöd åt nacken  :-/
Mamma å pappa har varit här och hälsat på och sen kom även syster yster  :)
Bad J och barnen vänta till imorrn så är jag förhoppningvis lite piggare, gissar att de inte har samma tempo som jag  ;)
Försöker få i mig 1,5 liter vätska idag och jag är nog på god väg..3-4dl kvar idag ska jag väl klara. Så slipper jag droppet inatt.
Gissar att det blir nån mat snart..soppa gissningsvis!?  :)  Lite piggare nu iaf, hoppas det håller i sig  :)
Tack för alla meddelanden på sms, facebook osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0