Första dagen

Nu har jag snart tagit mig igenom första dagen. 3 soppor har jag hunnit avverka, har en kvar till kvällen. Känns helt okej än så länge. Trodde jag skulle vara skithungrig mellan målen men åtminstone idag så har det gått bra. Beror ju självklart på vad man gör på dagen också så det lär bli värre dagar..
Smakerna är okej, lite bismak men inte mer än man klarar. Hallonsmaken var också helt okej! Dock drack jag den lite för varm..bästa är om både vatten är jättekallt och att pulvret legat i kylen.

Vägde och mätte mig i morse.. det var ju något av en skräckupplevelse  :-P  Ska inte skriva ut här vad siffrorna var, men jag kommer uppdatera med hur många minus det blir efter vägen  :)

Barnen fick pizza till middag..inte ett dugg avis *ironisk som attan*  Dessutom gjorde jag en kylskåpsrensning och slängde gammal mat.. kommer verkligen sakna att äta god mat! Man kommer vara sjukt less på soppa! *haha*  Får räkna dagarna och komma ihåg att det bara är en begränsad period. Efter det här startar jag om med nya vanor..gissar att man kommer njuta av tuggorna på ett annat sätt  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0