Simma lugnt!

Jag och syrran åkte upp till badhuset här i Brunflo igår för att kolla in det. Har varit Brunflobo i 8(?) år men aldrig satt min fot där  ;-)  Men det blev så att vi simmade en kilometer och det var skönt! Visst blev man väl lite flåsig och trött *haha* men det känns ju bra efteråt iaf.
Blir nog en fortsättning på det! 2 ggr / veckan är förhoppningen.. blir det mer nån gång så är det ju bara ett plus  :)  Tråkigt att det kostar en del iaf..

Till M - Jag har inte heller vågat prova Zumba än  :)  Laddat ner en skiva som jag ska prova hemma i vardagsrummet med fördragna gardiner  ;)  Skulle inte ge mig på nån grupp-aktivitet  :-D


Kommentarer
Postat av: m

nä men jag menar att VI har en grupp. i ditt vardagsrum. Med nerdragna gardiner givetvis :-D

2011-03-10 @ 12:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0