4 månader

Idag är det 4 månader sedan jag gjorde operationen.
Helt galet snabbt har det gått! Men jag mår jättebra iaf, det är ju huvudsaken  :)  Vågen stod på -24,9kg i morse..ett litet hekto till nästa delmål  ;-)  Känns bra!
Hade lite problem i förrgår kväll.. satt och kollade på film, åt lite och drack ett litet glas baileys. Inget som jag inte kunnat göra förut, men fick så tokont i magen - mådde illa och visste inte vad jag skulle göra.. Blev sängen och sova bort det onda.. vet inte vad som hände men uppenbarligen är det inte säkert att man mår bra varje gång, även om det är nåt man är "van" att äta/dricka..
Hoppas på att hektot försvunnit imorgon och nya tag mot nästa delmål, -30kg.
Imorrn är det dags för dietisten oxå.. vad jag nu ska dit och göra..  :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0