Sopp-betyg!

Fick hem ett provpaket med tre smaker från Modifast för ett tag sen. Nu har jag provat alla tre och tänkte sätta betyg på dem  :)  Tyvärr har jag redan hunnit beställa soppor inför nästa vecka osv men får väl prova de mindre goda igen sen...

Chokladsmak - Smakar som en riktigt god milkshake! Ska förvara pulvret i kylen också så den blir kall och god! Betyg 4,5/5

Potatis och Purjolök - Gjorde en varm soppa på detta pulver men fick tömma ut den.. tyckte inte alls om den men så har ju jag lite svårt för varm mat i allmänhet.. Väldigt svårt att äta enportionsrätter och sånt som ska värmas.. äter hellre kalla rätter  :)   Betyg 1/5

Vaniljsmak - Smakar också som en helt okej milkshake! Var lite kallare än den första och det var mkt godare. Betyg 3/5

Ska bli spännande att prova de andra smakerna. Har beställt jordgubb, hallon och nån fler också tror jag!
Fanns med kaffesmak men den tror jag att jag avstår..lär dricka en del kaffe ändå  :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0