2 veckor

Idag har det gått två veckor sedan starten och vågen visade -5,6kg.
Det lär väl vara okej men det känns för lite... alltså -1,5 "bara" sista veckan.. får se om det går fortare framöver sen  :)
Imorrn ska jag på inskrivningen på kirurgen. Ska bli intressant.. Få massa ny info och träffa narkos osv antar jag.. Än är jag inte nervös. Känns inte som nån mening.. :-D  Mest förväntansfull..pirrig.. visst finns tankarna att nåt KAN gå fel..risken finns att jag ALDRIG vaknar upp... men jag är inte rädd för min egen skull, utan isf för barnen. Men jag är ju stensäker på att inget händer, så inget att oroa sig för  :-)
Uppdaterar väl imorrn eftermiddag om det hänt nåt spännande  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0