Stygnen borta!

Idag har jag varit och plockat bort agrafferna! Hade gruvat mig lite men det gick ju bra  :)  Stacks lite, men helt klart uthärdligt.. Det hade läkt så fint så..hon satte på småplåster som hon sa skulle sitta kvar när man duschade osv.. Jo tjena  ;-)  Två av dem sitter i byxlinningen så jag fick lite ont för en stund sen.. då hade ju plåstren redan ramlat av! Så jag satte på Tegadermplåstren istället..lika som satt innan. De rubbar man inte i första taget  :-D

Vikten har fortfarande inte rört på sig  :-(  En hel vecka utan ett enda hekto.. störigt!! Det går väl i vågor men jag trodde faktiskt inte att det skulle stanna upp så snart! Äter jag fel? Äter lite av allt.. kanske borde ta bort ALLT fett och ALLT socker osv.. Fast det funkar ju inte i längden.. hoppas det rör på sig snart igen..

Tänkte ju lägga in bilder och visa så vackert det var med agrafferna, och nu utan  :)
(Klicka på bilderna för att förstora dem)



Tjusiga agraffer...lite blå/grön runtomkring  ;-)



Så här såg det ut under plåstret som försvann!
(Inte samma 'ingångshål' som bilden med agrafferna)

Det kommer läka och bli så fint så   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0