Så jävla frustrerande!

Jag äter 4 soppor per dag + massa vatten - that's it! 880kcal/dag
Men ändå går jag ner såååå sakta! Idag stod vågen på -5,9kg! Det är för lite!! För sakta!!
På måndag kommer de väga på deras våg, som visar 0.5kg mer! Så jag måste minst gå ner 6hg till tills dess.. Varför går det så sakta??

Då funderar jag ju om det kommer bli lika sen? Kanske inte går ner nåt alls för min kropp är helt psycho!?
Första människa där operationen inte hjälper.. :-/

3 dagar på mig...knappt.

Kommentarer
Postat av: Mari Englsperger

Allt kommer att gå jättebra, just nu stressar du ju upp dig över detta och då låser du dig med psyket!

Låt kilona ha sin gång, och TRO mig , de kommer rasa!

2011-02-04 @ 21:13:26
URL: http://www.tjockisbruden.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0