Inskriven och klar!

Men lite snopen blev man ju.. igår var det 8 dagar kvar. Idag är det.....fortfarande 8 dagar kvar...
Jag hade fått höra fel datum och operationen är istället på onsdagen, den 9/2! Aja, en dag till lär jag överleva  :)  Ska vara där kl 7,05 på morgonen.. tur man får sova en stund till sen  ;)
Så idag har jag vägt in mig, fyllt i formulär, träffat kirurgen, träffat narkosläkaren och fått höra lite från sjukgymnasten. Blev nästan 6 timmar på kirurgslussen idag.. roligare har man ju haft det  ;)
Men det känns fortfarande bra.. de tyckte jag såg så lugn ut  :)  Och det är jag ju!
Jag kommer in på onsdagen och får troligen åka hem på lördagen.. om jag inte är oförskämt pigg och sådär tjurig som jag kan vara  ;)  Brukar ju vilja hem så fort som möjligt jag... men vi får se. Det kanske är så lugnt och skönt att jag stannar en stund extra  ;)
Enligt min våg har jag gått ner 5,6kg idag, men i deras papper står det 5,1 eftersom jag vägde in mig på min våg och deras väger lite annorlunda.. men det var ju ingen större skillnad iaf.
En veckas kämpande kvar  :)  Mellan 6-8kg ska man ju ha gått ner..det tror jag att jag klarar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0