Frustrerande...igen.

Vikten står kvar på ca -11kg.
Antar att kroppen är lite i chock!? Sådär som den var andra veckan med flytkost...
Hoppas på det iaf för lite mer hade jag nog hoppats att jag skulle gå ner  :-P
Håller tummarna för mera ras nästa vecka  ;-)
För övrigt så kan jag äta allt jag provar..har inte haft några egentliga kramper eller 'dumping' som det heter. Men jag är samtidigt så van att magen gör uppror och lever rövare mest hela tiden så man kanske ska lära sig att lyssna ÄNNU mer!? Svårt att veta hur mycket man faktiskt kan/får äta.. men så länge jag inte mår dåligt så måste det väl vara okej!?
Längtar efter att få klunka vatten... tööörstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0