Dag 2

Dag 2 efter operationen och jag måste säga att jag känner mig så nära pigg man kan förväntas vara efter en så pass stor operation! Vaknade av sköterskorna som kom inrusade och sa god morgon vid halv 8. Hade sovit nästan hela natten i sträck! Men jobbigt på morgonen när de kommer inspringande och ska dra upp gardinerna direkt och gå ronden.. jo men god morgon då  ;-)
Haft huvudvärk idag med...inget kul.. En dusch innan frukost hann jag med oxå - skönt!! Fil till frukost och nu har vi fått fisk, pressad potatis och broccoli till lunch. Rätt gott med tanke på att det var första riktiga måltiden på länge  :)  Men man är lite rädd för att äta också..att äta för mycket...att äta för fort. Men än har det gått bra! Man vänjer sig väl, och lär sig hur man fungerar..
I eftermiddag kommer kidsen hit - längtar  :)
Så imorrn får jag åka hem! Tjoho!
Egentligen var det idag jag skulle opereras, men jag är väldigt glad att jag har mitt gjort.. man mådde ju inte toppen första dygnet direkt  ;)
Det kommer bli så bra det här så  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0