Alkohol

Innan operationen så rekommenderade de att första gången man skulle dricka alkohol efter operationen så skulle man göra det på hemmaplan då man inte vet hur kroppen kommer reagera  :)
Och visst är det skillnad nu.. jag känner av ett halvt glas baileys eller liknande direkt. Men samtidigt går det ur väldigt fort igen  :)  Så jag kan fortfarande dricka vin med vännerna eller en likör ibland men man är medveten om att man får ta det lite långsammare än tidigare.

Magen är inte riktigt okej med mycket kolsyra heller så cidern som jag brukade dricka förut har jag inte gett mig på än. En fördel är ju att jag inte lyckats bli bakis än i alla fall  :)  Alkoholen har i princip gått ur redan innan jag lagt mig och ska sova  :)  Väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0