Positivt!

Imorse stod den på -15,2kg!
Känns bra  :)  Har gått ner en del ett par gånger tidigare då vi provat Viktväktarna eller nån annan "metod". Då har jag gått ner 14 kg som mest.. nu har jag slagit rekordet  ;)  Och än är jag långt ifrån klar!

Var iväg och simmade en kilometer igår igen. Så skönt! Det är ju inga som helst problem, skonsamt och bra. Två gånger i veckan hoppas jag på. På torsdag ska vi försöka ta oss iväg igen.
Hoppas det ger nåt resultat. Måste bygga lite rygg och muskler, slappis  :-D

Igår hade jag försöka riktiga ONT i magen! Åt lite glass, och jag åt väl lite för fort. Där fick man  :-P  Låg och kved en stund, men det gick över. Men nu vet jag ju att det har hänt NÅNTING därinne iaf.. knappt så man märker nåt i vanliga fall!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0