Oj oj..

..här blir det inte skrivet så ofta numer..
Händer inte så mkt heller faktiskt. Tycker vågen står still.. SÅ frustrerande.. ligger mellan 16-17minus. Varför stannar det bara av?
Hade första dumpingen förra torsdagen.. Fikade lite med barnen och tydligen tyckte inte kroppen om att jag åt nån kaka, för efter en timme ungefär så blev jag jätteyr, svettades, illamående och otroligt skakis i hela kroppen. Låg i sängen i ca 1 timme innan jag var som folk igen  :)  En ny erfarenhet..
Var och skulle prova lite kläder i en butik i stan igår.. frustrerande igen! Mina gamla byxor börjar bli för stora, så jag tänkte att nåt par måste jag köpa.. tog 2 st i en storlek mindre än jag brukar.. det ena paret gick på - nätt och jämt, och det andra paret kunde jag inte ha... så jag har knappt gått ner en enda storlek alltså.. på 17 kilo!? Deprimerande..
Blir alltså inga snygga klänningar till sommaren direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0