Mätning

Det sägs ju att man ska mäta kroppen, eftersom vikten kan stå stilla och man ändå minskar på centimetrar. Men det är svårt tycker jag! Enligt mina mätningar nyss så ska höfterna ha minskat med nästan en decimeter (vilket känns!) och runt magen är det lika som förut!? Känns inte riktigt som det stämmer..

Nästan -13kg nu men det går saaaakta.

Funderar lite på vad man ska hitta på i motionsväg.. promenader är väl en början men det måste ju till nåt mer.. så småningom tänkte jag gå på Fristilen eller nåt liknande där jag kan få hjälp att bygga upp ryggen och sådär, men än så länge sätter jag inte en fot på ett gym  ;-)
Simma vore skonsamt och bra... men baddräkt? Simhall? Njaaa..
Gruppgympa och sånt går jag inte heller på..
Funderat lite på Zumba (dans-träning), fixat en sån dvd men inte provat.. nån som har? Är det bra?
Andra tips mottages tacksamt  :-D

Kommentarer
Postat av: m

men ska vi zumba tillsammans?? vill oxå men har inte vågat testa! feeeg!! haha.. Och simma följer jag gärna oxå med dig å gör! (simmar dock sakta å flåsar spottar å fräser som jag vet inte vad.. haha)

2011-03-08 @ 09:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0