Trögt..

Tycker det går lite trögt nu och alldeles för sakta.. -4,9 stod vågen på i morsen. Jag som var säker att jag hade spräckt 5 kilos gränsen.. Ett par - tre hekto om dagen känns lite...
I och för sig dricker jag alldeles för lite vatten. En halvliter kanske mot de rekommenderade 1,5 liter.. Men det är svårt när man inte får ta ur kranarna osv.
Tänkte att jag skulle ta och mäta mig igen, men har inte hunnit än.

Idag var det jobbigt till middagen.. barnen fick kycklingfileér, ris och currysås.. Jag tänker, fantiserar och drömmer om mat! Att få skära upp den där kalla kycklingfiléen och lägga på en god macka med sallad och god dressing till kanske.. en köttbit med beasås och en fetaostsallad.. MUMS!
Eller att grilla flintastek ute i sommar!!  *dregglar*
Det roliga är ju iaf att jag INTE tänker på sötsakerna.. de saknar jag inte alls på det sättet! Visst, jag skulle kunna käka lite choklad eller annat godis men jag längtar inte efter det på samma sätt som mat - god, nyttig mat!
Framsteg  :)

12 dagar kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0