Nära!

Nu är det nära...imorgon börjar soppdieten. Börjar gå upp för mig hur jävla jobbigt det kommer bli. Inte äta NÅNTING alls..inte en brödskiva, frukt eller ens ett glas mjölk.. bara 4 soppor per dag + vatten / kaffe / buljong. Kommer man vara skithungrig för jämnan? Sur som en citron och ständig huvudvärk? Jag måste stå ut de här tre veckorna.. TRE veckor kvar till operation!! Nu är det nära...

I fredags gick jag och handlade inför fredagsmys..kände att det var sista gången (på ett bra tag) som jag kunde köpa med mig nåt gott hem, det var sista gången (på ett bra tag) som vi åt min favoriträtt..kött. Idag åt jag sista middagen (på ett bra tag); pappas köttfärssås... Nu måste jag klara det här.. Nu eller aldrig.

Först ska jag ha en sista kväll med skräpsnacks  ;-)
Imorgon är det invägning / mätning och full fart framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0