En dag i taget..

Idag har det faktiskt gått helt okej! Ingen huvudvärk, än..
Mitt problem just nu är ju att jag dricker första shaken innan jag åker till skolan, alltså runt 7. Sen dricker jag nästa när jag kommer hem, vid 12,30-13! Känns lite väl länge..man hinner bli en aning hungrig.. sen blir det en vid 16,30 och en vid 20.. Blir lite konstiga tider.. Önskar man kunde få ta nåt mellanmål på förmiddagen men inte då.. får dricka mycket vatten istället. Nu säger de ju att vattnet är drickbart på Campus igen, men jag vet inte om man ska tro på det riktigt än..

Kan inte låta bli att väga mig på morgnarna, fast man kanske inte ska göra det VARJE dag  ;-)  Imorse stod vågen på minus 1,8kg.. helt okej start.. hoppas det fortsätter i samma fart  ;-)  Hehe, okej.. liiite orealistiskt kanske..

Gissar att man kommer tycka att vilken mat som helst är god efter den här perioden.. :-D  Kanske till och med fiskbullar går ner..  ;-)  Nja...kanske inte riktigt allt.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0