1 vecka

En vecka avklarad och vågen visar -4,1kg. Måste ju sägas vara godkänt!?
Ska strax ringa in på kirurgslussen och rapportera.

Just nu rullar det bara på och det är lite med skräckblandad förtjusning som jag inser att det är 15 dagar kvar till operation! 15 små korta dagar.. sen är det verkligen nystart. Börja om från början med mosad mat och yttepyttesmå tuggor  :)  Tror att det kommer gå kanon och jag är faktiskt inte alls orolig. Kanske är för dum för att inse vad som kan gå fel!? Fast det vet jag ju... Men jag anser ju att det inte är nån mening att oroa sig. Det som händer, händer. Inget blir bättre av att stressa upp sig..  :)

Nyss lagt in en ny beställning på fler shakes. De räckte inte så länge som jag trott, speciellt som jag inte kunde äta en av sorterna som jag beställt.. Så nu körde jag på säkra kort  ;)  Choklad och vanilj + en chansning med kaffesmak!

Hoppas på snabb leverans då jag inte är så bra på att planera  :-o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0