Borta bra men hemma bäst!

Äntligen hemma  :)  Skönt att sitta hemma i egen soffa och titta på egen tv  ;)
Tagits lite blodtryck, saturation, bytt förbanden på magen osv i förmiddags.. sen fick vi äta lunch innan jag fick åka hem! Kom hem strax innan barnen och J kom..första jag fick göra var att ställa mig och knäskura golvet då katterna varit så trevliga och lämnat högar på 3 ställen.. hmpf!!
Åt världens godaste mellismacka, delikatessbröd med mosad köttbulle och fetaost  :-D  *mums* Allt tar ca 30 minuter att äta och det är svårt att vänja sig vid.. en banan tar ett helt tv-program  :-D
Behöver inget smärtstillande längre, det spänner och drar i stygnen såklart men det är ju inte så konstigt.
Försöker att ta det lugnt och bara piggna på mig så fort som möjligt  :)  Tenta om en vecka  ;)  Egentligen ska man vara sjukskriven 3 veckor, men det har jag inte riktigt tid med...
Nu får vi se hur fort/sakta/bra det går framöver  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0