1 månad sen sist..

Inte direkt bombardering av inlägg här inte  ;-)
Händer väl inte så jättemycket heller.. det lunkar på och nu på semestern har det varit lite väl mycket god mat och dryck kanske.. men nu är hösten här igen och nästa vecka ska jag inskaffa årskort på badet så jag kan ta tag i simningen igen! *längtar*
Vågen stod i morse på -32,1kg.. Hinner nog inte till 35 kg innan skolan börjar, men nästan  :)
Sen borde jag verkligen lära mig att lyssna på kroppen istället för att stoppa i mig det jag vill ha  ;)  Igår blev jag sugen på ett glas oboy till kvällsmackan..det var inte magen med på. Fy fan! Men nu ska jag INTE ha mer oboy iaf! Haha.. Tänk om man var duktig på matlagning/komma på god och nyttig mat! Det skulle ju underlätta en del  :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0