Återbesök hos kirurgen

Var på återbesök i tisdags.. kändes ganska meningslöst faktiskt!
Vägning och mätning av magen.. Enligt deras våg hade jag tappat nästan 20, egentligen ligger jag på snart 19. Midjemåttet hade enligt dem minskat 12cm.
Väntade i 40 minuter på kirurgen som sen kom in, stressad som ***, sa att allt såg bra ut.. tittade lite på magen och sen var jag klar. Tog säkert 3 minuter.. Jaja, 250kr är ju inte ett dugg överpris för 3minuters 'ingenting'..

Tiden hos dietisten ställde jag in så länge. Hade ingen lust alls att åka in till stan ännu en dag i 'onödan'. Känner inte att jag har nåt större behov av hennes 'hjälp' så jag får se när de kallar mig nästa gång. Fick inget vidare intryck av henne tidigare så jag gissar att det är lika bortkastade pengar där med..

Annars då? Ja, närmar mig som sagt -19kg. Går så sakta!! Har dessutom inte kunnat simma på två veckor! Men nu är det härligt väder iaf så man kan försöka ta sig ut och promenera.. önskar att jag så småningom kan börja jogga! Ser så härligt ut! Vet att det inte är rimligt inom nån snar framtid.. men till slut kanske!
Har som mål att (också låååångt borta än men..) börja träna på gym.. måste bygga upp musklerna som gömmer sig nånstans i kroppen.  :)  Men då ska jag ner i typ normalvikt först så det är långt kvar..

Funderar på en cykel.. men det lär väl bli som sist  :-P  Den stod och samlade damm i 2 år innan jag sålde den..

Kommentarer
Postat av: Mari Englsperger

Hur ser det ut nu, händer det något mer på vågen? Är nyfiken ju!

2011-04-26 @ 22:49:16
URL: http://https://blogg.tjockisbruden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0