27 april

Jisses.. ja, det händer inte så mycket så inläggen blir få.
Men idag ÄNTLIGEN stod det -20kg! ÄNTLIGEN!
Går sakta.. men ett delmål närmare.. Jag vet att jag kan göra mer.. äta ännu bättre och röra på mig. Men just nu går all tid till att tentaplugga. Simningen har helt kommit av sig tyvärr  :-(
Hoppas på lite förändring snart.. mer tid.
Känsloätaren finns kvar och jag stridar med henne varje dag. Ibland vinner hon, ibland vinner den "nya" tjejen.. Det är verkligen inte lätt fix..mycket kamp och styrka krävs!
Dumpat nån fler gång också.. verkligen ingen trevlig upplevelse. Men nu känner jag igen de allra första symtomen iaf, så jag kan vara "beredd".
Idag hittade jag det första jag verkligen INTE ska äta.. inget att sörja egentligen  :-D  Oboy! Drack lite igår och hade jätteont.. prövade lite i morse också för att se om det var det jag reagerade på och magen slog bakut. Så det ska jag nog undvika i fortsättningen  ;-)  Mjölk går hur bra som helst, det brukar ju en del reagera på.. inte jag tack och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0